Önerdiğim Bloglar #12

   Yeniden herkese kocaman merhabalar... Uzun zamandır yapmıyordum, özlediğim bir yayın konusu oldu...
   1) 1 Litre GözYaşı : Daha bugün ilk yayınını yaptı. Ben ilk yayınını çok sevdim. İlk yayınının adı Merhaba Hayat! Ben de Sade ve Derin bloguna yaptığı yorum ile tanıdım 1 Litre GözYaşı blogunu. Bence siz de bu bloga bakmalısınız. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://1litregozyasii.blogspot.com/
   2) Blogger Ajandası : Yine çok severek takip ettiğim bir blog. Ağırlıklı olarak kitap konulu yayınlar yapıyor. Kıbrıs ile ilgili de yayınları var. Ben özellikle Kıbrıs yayınlarını çok seviyorum. Bir de mim yayınları var. 120 izleyiciye sahip. Blog arşivi olmadığından ilk yayınını bulamadım :) Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://bloggerajandasi.blogspot.com/
   3) Emojipedia : Yine yabancı bir blog sayfası. Ancak bu sefer yabancı blog olması veya yayın türünün farklı olması bu blogu diğer bloglardan ayıran en önemli özellik değil. Bu blog sayfası yazı yazmıyor, sadece hangi emojinin hangi konuya uygun olduğunu fotoğraf ve en fazla 5 kelime ile anlatıyor. Örneğin Colgate diş macununu gülerken 32 dişini gösteren emoji ile tanımlamış. Zaten sizler bloga bakarsanız göreceksinizdir. Bu 2012'den beri devam ediyor... Ben sadece bir yayının uzun olduğunu gördüm, bu yayında emojinin kelimelerden bile daha fazla kullanıldığı bir yayın. Ben şaşırmadım, nasıl olsa hayatımızdaki şeyleri artık yüz ifadesi yani internet dili ile emoji ile anlatmıyor muyuz? Kesinlikle bakılmalı...
 Link : http://emojipedia.blogspot.com
   Bugün bir değişiklik ile 3 blogu yayınlamaya karar verdim...
   Bugünlük bu kadar.Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

7 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. :) Yorumun için de ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. ayyyy şu emojilere bakayım be hoş bişi bulmuşuun :)

    YanıtlaSil
  3. yeni bloglar ulaşmış oldum teşekkürler aleyna

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil