Koşan Kayalar

   Koşan kayalar da beraberinde sihir ve illuminati iddialarını getirecek cinste tuhaf bir olaydır :) Koşan kayalar olayı resimden de anlaşılacağı gibi kurak bir yerde meydana gelmiştir.       Herhangi bir insan etkisi olmadan 320 kilograma varan ağırlığındaki kayaların sürüklenmesi imkansız gibi görünür.  İlk başlarda ince kil veya ıslak toprakla güçlü rüzgarların birleşmesinin neden olduğu düşünülmüştür. Yapılan uzun araştırmalar ise tüm bu iddiaları yalanlamıştır. Gerçek şudur ki bu kurak gibi görünen yerin altında erimiş buz yani su bulunmaktadır . Fakat su yer altında hızlıca ve kuvvetli bir şekilde hareket ettiğinden yeryüzündeki taşı hareket ettirmektedir. Bu olay bir insan tarafından kolayca gözlemlenemez çünkü taş uzun aralıklarla santimlerle hareket etmektedir. Bu yüzden kameralar bu olayı kanıtlamak için uzun mesai çalışmışlardır. 
Bugünluk bu kadar. Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

5 Yorumlar

  1. Sırları çözülmüş diye okumuştum yanılmıyorsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çözüldü. Çoğunluk rüzgar yüzünden dese de, o ağırlıktaki bir taşı hareket ettirmesi imkansızdı. Bu yüzden daha detaylı araştırma ve inceleme sonucunda bu alanın kurak bir alan olmadığını, aksine bu yerin altında erimiş buz olduğu tespit edildi. Yani su etkisi bu olayın nedeni :)

      Sil
  2. Her bir paylaşımın ayrıca şaşırtıyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, başta ben de böyle düşünüyordum. Ancak bütün fotoğraflar buna benzediği için fazla üzerinde düşünmedim. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil