Etkinlik Açıklanıyor!!!

    Yeniden herkese kocaman merhabalar... Bugün etkinliğin açıklama günü, yani etkinliğe son katılım dündü ve bugün bir saat aralıklar ile etkinlik katılımcılarını yayınlayacağım...
   "Peki bu yazının konusu nedir?" sorusuna gelecek olursak etkinlik ile ilgili yazı yazmak için bu yayını yapıyorum :)
   Öncelikle katılan, duyuran ve destek veren herkese çok teşekkür ederim. Aslında ben çok kişinin katılmasını beklemiyordum, yani daha küçük bir blog sayfası olarak belki 5-6 kişi diyordum (etkinlik yapmayı düşünürken) ancak birçok blogtan destek ve fotoğraf geldi. Yani tahmini fotoğraf gönderisi yerine tahminimin fazlası fotoğraf gönderdiniz.
   Deeptone'a özellikle teşekkür ederim çünkü blog etkinliği duyurmada katkısı çok büyüktür. Tekrar ve tekrar teşekkür ederim. Ayrıca onun bloguna bakmak için buraya tıklayabilirsin. Ablam İrem Can' da binlerce kez teşekkür ederim. Ayrıca onun bloguna da bakmak için buraya tıklayabilirsin.
    Şimdilik bu kadar. Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)

2 Yorumlar