#benimbitkim Sesiz Kaldım

"Çekmeyi becerdim mi bilemedim :)"
   Öncelikle etkinliğe katıldığı için çok ama çok teşekkür ederim. Ayrıca bloga verdiği destekler için tekrar teşekkür ederim.
   2018 17 Ağustos'da bitkilerinin resimlerini göndermiştir. Yine yapamadığım bitki büyütmek işini becermiştir. Bence resimleri de çok güzel çekmiştir.
   Peki Sesiz Kaldım blogu Nedir?
   29 Ocak 2012 Pazar günü yaptığı Sesiz Çığlıklarım Var Benim...1 yayınını yayınlamış ve yıllarca yayın yapmaya devam etmiş. Blog türü kişisel blogtur. Blog arvişi ay olarak verdiğinden en çok yazı yazdığı ay 2017 Ocak ayıdır. Bu ayda 15 yayın yapmıştır. En az yazı yazdığı ay ise 2017 Eylül ayıdır. Peki en sevdiğim iki yazı önerisine gelirsem yine yazı arasında seçim yapmak zorunda kalacağım, çünkü en az yirmi yazıyı çok seviyorum.
   Peki Hangi 2 Yazıyı 100'de 100 Okumalısınız?
   1) Meloş ve Ben : Zaten 2017 Mayıs yazılarını okuyanlar bilir. Kesinlikle okumalısınız.
   2) Biri Seni Anlatsın MİM :) : Çok güzel bir yazı. Zaten mim yazılarını okumayı çok severim. Bu yüzden paylaşmak istedim.
   Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca bir saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : http://sessizkaldim.blogspot.com/

7 Yorumlar

  1. Arkadaşımızın emeğine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen emeğine sağlık. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Pencereye de pek yakışmışlar...

    YanıtlaSil
  3. ne bitkisi onlaaar yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyorum, araştırdım bulamadım.

      Sil
  4. Öncelikle bu güzel etkinlik için çok teşekkür ederim canım benim emeğine ellerine sağlık 😊😘 arasında küpe çiçeği ve lökke çiçeği bizim oralarda lökke çiçeği diye bilinir 😊 tekrar çok teşekkür ederim Aleyna canım benim 😊❤

    YanıtlaSil