#benimbitkim Kız Kardeşler Arasında (Esra & Büşra)

"Merhaba etkinliği ve blogunuzu Deep sayesinde keşfettim :) Bebiklerim diyorum kendilerine :)"
   İlk olarak etkinliğe katıldığı için çok ama çok teşekkür ederim. 2018 Ağustos'un 30'un da gönderdiği bu bitki fotoğrafı için tekrardan teşekkür ederim.
   Sizlerin okumaya alıştığı benim ise klavyeye bakmadan yazdığım cümlem olan bitki büyütmek zor iştir sözünü tekrar söylüyorum; Bitki büyütmek zor iştir :)
   Peki Kız Kardeşler Arasında blogu Nedir?
   Bu blog iki kız kardeşin kişisel blogu. Bana bu blogu sevdiren şey de samimiyet oldu. Bu iki kız kardeşlerin adı Esra ve Büşra. 2016 yılı Temmuz ayının 14'ün de açmışlar bloglarını. Ayrıca bu blogu çok sevmemin bir diğer sebebi de Esra ve Büşra'yı, ben ve diğer blog yazarı olan ablam İrem Can'a benzetiyorum. Çünkü biz de abla kardeş blog yazarıyız.
   Bu blogun ilk yayınının adı Merhaba Demek İstedik. Bu arada geçenlerde blogta yazı okurken önceden yaptıkları blog keşif etkinliğini gördüm. Umarım tekrar blog keşif etkinliği yaparlar :) Şimdi ben biraz düşünmeliyim nasıl olsa yine seçim var...
   En Sevdiğim 2 Süper, Yani En Süper Yazıları Nedir Acaba?
   1) Hakkımızda : Moraliniz mi bozuk, kardeşiniz/ablanız ile mi sorun yaşadınız; Sorununuzu bu yazı çözer :)
   2) La Casa De Papel l Direndim Ama İzledim : La Casa De Papel en ama en sevdiğim dizilerden. Sonuç Kız Kardeşler Arasında + La Casa De Papel = Okunması gereken bir yazı :)
Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca bir saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : 
http://kizkardeslerarasinda.blogspot.com/

0 Yorumlar