#benimbitkim Denizmm Deniz

"Merhaba etkinliğe katılmak istedim..instagram fazla kullanmıyorum..denizimm deniz olarak istek gönderdim... bloğunuzda takipteyim.. sevgiler..saygılar.."
   İlk olarak etkinliğe katıldığı için çok ama çok teşekkür ederim. 2018 Ağustos'un 30'un da gönderdiği bu fotoğraf içi de tekrar teşekkür ederim. Ayrıca kendisi yeni tanıdığım bir blog. Yani bu etkinlik sayesinde yeni bir blog keşfettim :)
   Peki Denizmm Deniz blogu Nedir?
   2018 Haziran sıcağının 12. gününde "Hayırlısı..." başlığı ile ilk yayını yapmıştır. Ben de yeni yeni tanıdığım için fazla yorumlayamıyorum ancak sizlerin yorumlarınızı merak içerisinde bekliyorum.
   Kişisel blog olarak yayın yaptığı blogunu ara sıra dinlendiriyor. Yani bazen yayın yapıyor, bazen aylarca belki haftalarca yayın yapmıyor. Ancak siz yine de yazılarını okumadan geçmek istemeyebilirsiniz. Ben yazılarını okumaya devam ediyorum.
   Peki Hangi 2 Yazıyı Öneririm?
   1) ?... : Sadece okuyun, anlarsınız sonra :)
   2) O Benim.. : Ne diyebilirim ki, en sevdiğim yazı :)
   Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : https://denizimm-denizimm.blogspot.com/

2 Yorumlar

  1. teşekkür ederimm..
    biraz gecikmiş olsamda.bana vakit ayırdığınız için..de tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl benim teşekkür etmem lazım. Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil