#benimbitkim Burası Hayal Kahvesi (Ebemkuşağı)

"Merhaba ben Ebemkuşağı. Umarım etkinliği kaçırmamışımdır. Annemin yetiştirdiği çiçekle katılayım dedim. Sevgiler..."
   İlk olarak etkinliğe katıldığı için Ebemkuşağı'na çok teşekkür ederim. Annesinin  yetiştirdiği begonvil bitkisi ile etkinliğimize katılmıştır. Ayrıca etkinliğe 2018 Ağustos'un 27'sinde katılmıştır.
   Ben ve ailem de begonvil yetiştirmek istemiştik ancak aldığımız ikinci hafta kurudu. Bu yüzden Ebemkuşağının annesini tebrik ediyorum.
   Peki Burası Hayal Kahvesi blogu nedir?
   3 Ocak 2017 tarihinde Hayırlı Olsun yayını ile blog dünyasına girmiştir. Farklı konularda yayın yapmaktadır ancak ben mimlerini çok ama çok seviyorum. Toplam olarak 2017'de en çok yayınını yapmıştır (113). Ve yine en zor ana geldik, onca muhteşem yayın arasından sadece iki yayın seçme bölümü.
   Peki Hangi 2 Yazıyı Kesin Okumalısınız?
   1) Mim / Yaşam Hakkı : Geçen yayınladığım bir yazıda engeller için bir videodan bahsetmiştim. İşte Ebemkuşağının yazısı. Muhteşem!
   2) Kesmece : Süper, daha ne olsun :)
  Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Bu arada bugün bu kadar paylaşım yapacağım çünkü daha yayınlayacağım birçok blog var. Yarın görüşmek üzere...

16 Yorumlar

  1. ben bitki yetiştiremiyorum malesef o yüzden etkinliğe katılamadım.. ama yetişirenlere de maşallah diyorum... annem ve kayınvalidem çok sever çok ta yetiştirirler... ebemkuşağını da zevkle takip ediyoruz... sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. hepsine tekrar gelceeeem. ne güzelmiş bütün çiçekler bitkiler yaaa çok şirinleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bitkiler var. Ben de yeni bitkiler öğrenmiş oldum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim. Ne güzel bitkiler var. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. begonvil bayılırıııım ne güzel renk di maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, begonvil yetiştirdiğimiz iki hafta balkon çok renkliydi :)

      Sil
  5. Begonvili ben de çok severim, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu çok beğendim. Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgiler. B.
    Yeni yazıma bakmak ister misiniz?
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/atolyelerle-kafeler-bulusursa-ne-olur.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de bakacağım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Güzel etkinlik ve çiçekler de güzel

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel açmış maşallah 😊emeklerinize sağlık canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil