#benimbitkim Bir Pembe Sever (Tuğçe Yüksel)

"Merhaba Aleyna! Bunlar da kaktüslerim"
   Uzun bir aradan sonra etkinliğe katılan diğer kişileri de paylaşmaya devam ediyorum...
   2018 Ağustos'un 28'in de gönderdiği kaktüs fotoğrafı için Tuğçe Yüksel'e çok ama çok teşekkür ederim. Bir ortaokul öğrencisi olarak bir öğretmenin bu etkinliğe katılması beni gerçekten çok mutlu etti.
   Peki Bir Pembe Sever blogu Nedir?
   Gifts From Korea /Kore'den Gelen Hediyeler adlı yayını ile bloguna ilk yayınını yazmıştır.   Ayrıca ilk yazılara bakmak için 2015 yazılarını okuduğumda bu yazıların kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. Hele ki benim gibi Güney Kore ve Japonya hayranıysanız.
   Peki Önersem Hangi 2 Yazıyı Kesinlikle Öneririm?
   1) Kedi Tırmığı : Bu yazıyı okumadan geçerseniz büyük bir hataya düşersiniz diyebilirim.
   2) Mim 2017 & 2018 : Muhteşem!


Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca bir saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : http://sadevederin.blogspot.com/

4 Yorumlar

  1. Aaa ben bu etkinliği kaçırmışım, kaktüsler güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar 😊 emeğine sağlık sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok güzeler :) Teşekkür ederim...

      Sil