#benimbitkim Beyaz Yakalı (Mehmet Erişir)

"Merhaba Aleyna, Benim bitkimin resmin göndermek istedim. Bu güzel etkinlik için emeğine,düşüncene sağlık."
   İlk olarak etkinliğe katıldığı için çok ama çok teşekkür ederim. Gönderdiği bitkiyi ben çok severim. Yani böyle bitkiler benim dikkatimi nedense hep çekmektedir.
   2018 Ağustos'un 25'inde gönderdiği bitki resmi için tekrardan teşekkür ederim. Bence bu bitkiyi yetiştirmekte zor olmalı. Ben şahsen yetiştiremediğim için fazla yorum yapamam.
   Peki Beyaz Yakalı blogu Nedir?
   Bu yıl mart ayında açtığı blogu hızlıca gelişmeye devam ediyor. Ben de bu blogun yazılarını okumayı çok seviyorum. Mart ayından beri 42 yayın yapmıştır. 138 izleyiciye sahiptir ve oldukça iyi yazıları vardır. Peki hangi yazıları öneririm? Yine yayın seçimi yapacağım... :)
   Peki Hangi 2 Yazıyı Öneririm?
   2) Çöp Olmayan Atıklar : Okuyunca anlarsınız. Bence çok güzel bir yazı.
Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca yarım saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : https://egeninikiyakasi.blogspot.com/

8 Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim Aleyna, beni çok mutlu ettin. Sen de katildigindan beri pozitif enerji veriyorsun blog dünyasına.

    YanıtlaSil
  2. heeey ne güzel eveeet peki ismi ne ki bu bitkiniin :)

    YanıtlaSil
  3. Fantastic post, dear!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  4. Oo maşallah ne güzel çiçekler varmış icimiz açıldı ve senin o güzel enerjinde bizlere cok güzel yansıyor 😊 herkesin emeğine sağlık seninde canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo daha çok çiçek var :) Teşekkür ederim...

      Sil