#benimbitkim Berfçe

   
"Halfetinin koparında kırmızı olan siyah gülü. Öptüm... -berfçe"
   Gönderilen bütün çiçekler çok güzel ancak aralarında en çok dikkat çekici olanıdır bence. Yani ilginç çünkü rengi ilginç geliyor bana. Ben de bir çiçekçi de görmüştüm bu bitkiyi.
   2018 Ağustos'un 18'i yani Cumartesi günü gönderdiği bu bitki resmi için Berfçe'ye teşekkür ederim. Ayrıca etkinliğe katıldığı için de çok ama çok teşekkür ederim.
   Peki Berfçe blogu Nedir?
   27 Temmuz 2018 Cuma günü açtığı kişisel blogu ile blog dünyasına adım atmıştır. Daha önce de söylediğim gibi blog türü kişisel blogtur. Tabi ki de en çok yayını 2018 Ağustos ayında yapmıştır.
   Söylemem gerekirse blogu yeni olsa da çok iyi. Yazıları çok kaliteli ve çok güzel. Peki yazı önersem hangisini öneririm desem 23 yayından 23'ünü öneririm. Ancak iki tanesini öner derseniz okumaya devam etmelisiniz.
   Peki Hangi 2 Yazıyı Öneririm?
   1) Şarkı Önerilerim #4 : Çok severek okuduğum bir yazıdır. Kesinlikle okumalısınız.
   2) İlk Mim - Kokteyl : Mimlendiğim bir yazı. Kesinlikle okumalısınız.
Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca yarım saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : https://berfce.blogspot.com/

12 Yorumlar

  1. Canım ben teşekkür ederim, çok güzel bir etkinlik düzenledin emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl etkinliğe katıldığın için çok teşekkür ederim. Eğer blogun hakkında söylemek istediğin varsa yayına ekleyebilirim :)

      Sil
    2. Döktürmüşsun zaten gerek yok :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ne kadar değişik bir bitki.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir çiçekçi de görmüştüm halfeti gülünü. Değişik, ilginç, muhteşem,güzel...

      Sil
  3. ya ne güzel değil mi bu gülleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok güzeller. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu çok ilginç. İlk defa görüyor ve işitiyırum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ikinci defa :) Çok ama çok güzel bir bitki :)

      Sil
  5. Vav siyah gül gerçekten çok güzel görünüyor 😊 sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel bir bitki :) Teşekkür ederim :)

      Sil