Yeni Blog Karşınızda!

   An itibari ile Derdimiz Kitap sizler ile birlikte.
   Geçen yıl açtığım blogun konusu hakkında oldukça düşünmüştüm. Olmayan bir şey yapmak istediğimi düşündüğüm için çevre konulu olabilir demiştim ve zaten çevre ilgilendiğim bir konuydu. Ancak evin kitap çılgını olarak kitap blogu da açmak istiyordum ve bu yüzden ikinci blog açma fikrini düşündüm. Artık Konumuz Kitap adlı blog sayfamı paylaşırsanız çok mutlu olurum. Ayrıca bu blogta yazmaya devam edeceğim ve her zamanki bu blog karşınızda olacaktır. Desteklerinizi bekliyorum, görüşürüz.
 Link : https://derdimizkitap.blogspot.com/

4 Yorumlar

  1. Hayırlı olsun. Ama iki blog idaresi zordur. Birde bu yazının altına diğer bloğun linkini koyarsan bloğuna ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zor olacağını tahmin ettim. Zaten uzun zaman bunun için düşündüm. Ancak planlı olursam başarıyı elde edeceğime inanıyorum. Linki hemen koyuyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. peki madem başarılaaar. ireme demişrtim sen de linkini kitapların senfonisi adlı bloga yazdırıver, bütün kitap blogları orda toplandııı :) hımm hem çevre hem kitap pikuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Kitapların Senfonisi adlı blogu takibe alacağım. Çevre ve kitap arasında kalmıştım ancak sonunda ikisini açtım. Tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil