Yamuk Orman

   Polonya'nın Nowe Czarnowo semtinde bulunan ve Crooked Ormanı olarak geçen bu yer ayrıca Yamuk Orman olarak da bilinmektedir.
   Ağaçların neden 90 derece eğimli olduğu ne kadar araştırma yapılsa da bulunamadı. Tabi ki öne sürülen rivayetler var ancak insanların birbirine anlattığı, en çok duyacağınız rivayet şudur : Geçmiş yüzyılda bu ormanda bir cadı yaşarmış ve ormanın derinliklerindeki evini meraklı gözlerden uzak tutmak için de büyülemiş. Bir gün oduncunun birisi ağaca ihtiyaç duymuş ve kendisine en yakındaki bu ormana girmiş. Tam ağaçları baltasıyla kesecekken, aniden ağaçlar oduncunun etrafında sallanmaya başlamış ve dallarla oduncuya zarar vermiş. Oduncu korkudan ne yapacağını şaşırmış halde ormandan kaçmış. O günden sonra ise Polonya’daki eğik orman, büyü devam edercesine adeta donmuş bir şekilde şeklini korumuş.
   Buna inanan binlerce kişi var, ancak daha kanıtlanmış bir sonuç bulunmamakta. Ve hatta yeni dikilen fidanlar bile bu şekilde yani 90 derece eğik büyümektedir.
   Aşağıdan daha ayrıntılı fotoğraflara bakabilirsiniz.
 Bugünlük bu kadar. Benim Bitkim Etkinliğine katılmayı unutmayın. Etkinliğe katılmak için buraya tıklayabilirsiniz. Görüşmek üzere...

  Beni Takip Edin!










6 Yorumlar

  1. Sanki photoshoplu gibii. Çok farklıymış. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de ilk gördüğümde photoshoplu fotoğraf zannettim ancak değilmiş :)

      Sil
  2. gerçekten çok ilginç.. ilk defa gördüm, ilk defa duydum.. bir kaç fotoğraf daha ekleseydiniz keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. Hemen birkaç fotoğraf daha ekliyorum. Ayrıca etkinliğe katılırsanız çok memnun olurum :)

      Sil
  3. ne ilginç bir hikayeeee ne güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ilginç bir hikaye. Teşekkür ederim :)

      Sil