WWF'ten Dünyamızdaki Plastik Kirliliğine Karşı #1GüzelHareket Farkındalığı 🌿

   Sosyal medyada daha ayrıntılı olarak vermek gerekirse Instagram'da #çevre olarak bulabileceğiniz bir video var. Bu video benim burada anlattığım çoğu şeyi kısaca anlatıyor. Maalesef videoyu indiremiyorum. Bu yüzden aşağıda göreceğiniz Instagram linkine basarak videoyu izleyebilirsiniz.
   Ayrıca Benim Bitkim Etkinliğine katılmayı unutmayın, etkinlik için buraya tıklayabilirsiniz. Etkinliğe katılan arkadaşlarımız için tekrar tekrar teşekkür ederim. Görüşmek üzere.
   Instagram Linki : https://www.instagram.com/p/BmlXpIAH0cX/?tagged=%C3%A7evre
       Beni Takip Edin :)

2 Yorumlar

  1. Uzun zamandır plastik elimden geldiğince kullanmamaya çalışıyorum. Lakin çöp atma işini bir türlü çözemedim. Onda da kullanmak istemem ama şimdilik kullanıyorum. Bu arada 2019 yılında marketlerdeki plastik poşetlerin belli bir ücrete tabi tutulacağı ile ilgili bir yazı okudum. Sabırsızlıkla bekliyorum. Malum bizim millet bedava olunca çöp dahi alıyor. :D Plastik poşet kullanımını azaltmak için bir an önce yürürlüğe geçirilmeli bence bu kanun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullanmamaya çalışıyorum ben de ancak insan elinde sonunda kullanıyor. Kanun hakkına pek bir bilgim yok ancak böyle bir kanun gelse çok iyi olur. Yorumunuz için teşekkür ederim. Etkinliğe katılmayı unutmayın :)

      Sil