Su Kaynaklarının Üstüne Beton Yapılar ∣ Su Kirliliği ∣ Doğa'nın Yok Oluşu

   "Uzungöl'ün son haliymiş. Bizim şurasını çoluğumuz çocuğumuz gibi korumamız lazımdı haline bak. Ee gölü de tamamen doldurun boşu boşuna yer kaplıyor göl. Üstüne dikersiniz bi şeyler. İsmi de Uzunsite olsun artık." Gördüğünüz bu fotoğrafta benim gördüğüm güzel bina / yıkık bina, göl manzaralı / göl manzarasız yerler değil. Benim gördüğüm şeyler su kaynaklarının üstüne yapılmış beton yapılar, su kirliliği, doğanın yok oluşu...
   Ben diyecek bir şey bulamıyorum. Zaten paylaşımın yazısını okuyanlar anladı. Etkinliğe katılmak için buraya tıklayabilirsiniz.
    Beni Takip Edin :)

3 Yorumlar

  1. Durum gerçekten çok kötü. Bugün doğa için pek çok hareketin başlamasını sağlayan BM'nin Eski Genel Sekreteri Kofi Annan'da öldü ne yazık ki... Umarım uğraştığı şeylerin değeri çok geç anlaşılmaz ve insanlar daha bilinçli davranmaya çalışır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım... Yorumunuz için teşekkür ederim. Ayrıca etkinliğe katılmayı unutmayın :)

      Sil