Önerdiğim Bloglar #8

   Tekrardan herkese merhaba. Yeni yayın karşınızda...
   1) Sesiz Kaldım : Hepimizin bildiği bir blog olsa da paylaşmak istedim. Çünkü etkinliğimize katılan ilk kişidir. Tekrar ve tekrar kendisine teşekkür ederim. Kişisel blog olarak yayınlar yapıyor. 29 Ocak 2012'de blog yazılarına başladı ve şu an 319 izleyicisi var. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://sessizkaldim.blogspot.com/
   2) Kahve Molası : Kişisel blog olarak en sevdiğim bloglardan. Oysa ki daha iki gün önce keşfettiğim bir blog. 5 Kasım 2015 yılında yaptığı Haddimi Bilemedim yayını gerçekten beni benden aldı. Bu yayını herkese öneririm, eski yayın ne fark eder demeyin gerçekten bütün yayınlarını okumalısınız. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://kahvetelvesi-kahvemolasi.blogspot.com/
   3) Fatofotofan : Çizim yeteneği çok iyi bir blogger. Öyle ki gerçekçi insan suratını bile çok iyi çiziyor. Davetiye tasarımları, karikatürler ve sizden gelenler ile bizlere yayın yapmaktadır. 408 izleyicisi bulunmakta. Ayrıca Youtube hesabı da bulunmakta. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://fatofotofan.blogspot.com/
   4) Sen de İncel : Ürün deneyimleri, röportaj, diyet, güzellik, egzersiz ve yemek tarifleri konusunda bir blog. İtiraf ediyorum bu konuları hiç sevmem ve bu yüzden böyle bloglara uğramam. Ancak bu konulara kafayı takmış milyonlarca kadın var ve bu yazıyı okuyan bazı kadınlar da kafayı takmış olabilir. Bu yüzden paylaşmak istedim. Kötü bir blog hiç değil, 1323 izleyicisi var. Beğenilen bir blog olması bir yana, bu yazıyı paylaşana kadar 5 milyon 738 bin 650 kere bu bloga bakılmış. Bakalım 5 milyon 738 bin 651. kişi bizden birisi mi olacak? Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://sendeincel.blogspot.com/
   5) Pastelden : Kitaplar, diziler ve filmler diyenler yerini buldu. Kaliteli blog tasarımı ve kaliteli kitap/dizi/film yorumlaması ile bu blog bence en iyi bloglardan. 5 Aralık 2017 tarihinde Doğu Ekspresinde Cinayet adlı yayını ile blog dünyasına girmiştir Kesinlikle bakılmalı...
  Link : https://pastelden.blogspot.com/
   Etkinliğe katılmalı unutmayın! Benim Bitkim Etkinliği için buraya tıklayın. Bu arada İrem Can'ın Kitaplık Etkinliğinin bitişi bugün, bitmeden katılmak için buraya tıklayınız.
   Bugünluk bu kadar.Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

9 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Evet gördüm. Mimlenmişim :)

      Sil
    2. Bu arada etkinliğimize katılırsan çok memnun olurum :)

      Sil
    3. Katılmak istiyorum da yetistirdigim bitkim yok o yüzden katılamadım

      Sil
    4. Sadece yetiştirdiğin olmayabilir, yani ilginç bulduğun bitki de olabilir.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim canım ❤😊resmi unutmadım bugün yollarım 😊❤ tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Resmi gördüm, çok güzel bir bitki. Gönderdiğin için tekrar tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Blog adreslerini seçtirip bağlantı olarak eklersen isme basıldığında direk bloğa gidilebilir. Adres kopyalamaktan pratik olabilir okuyanlar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerinizi dikkate alacağım. Ayrıca Benim Bitkim Etkinliğine katılırsanız çok memnun olurum :)

      Sil