Önerdiğim Bloglar #7

   Yeni bir önerdiğim bloglar yayını ile karşınızdayım...
   1) Nevbahar Durağı : Çoğumuzun bildiği bir blog olan Nevbahar Durağı oldukça hızlı gelişmiş bir blogtur. 24 Haziran 2018 tarihinde açtığı blogu, 52 gün içinde 40 izleyiciye ulaşmıştır. Kitap yayınları yapmaktadır ve bu blogu takip etmek için birçok sebepten sadece birisidir. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://nevbaharduragii.blogspot.com/
   2) Homur Mizah Grubu : İtiraf ediyorum daha bugün öğrendiğim bir blog. Mizah konulu bir blog hiç önermemiştim ki gülmeye ihtiyacımızın olduğu bu dönemlerde oldukça gerekli bir blog. Blogta arşiv bulunmuyor ancak 19 yıldır yani 1999 yılından beri olan bir blogtur. Bunu blogun başındaki yazıdan anlayabilirsiniz. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://homur.blogspot.com/
   3) Ruhuna Kitap : 2012 yılında açılmıştır. Şimdiye kadar 920 yayın yapmıştır. Oldukça kaliteli bir blog olması bir yana yazıları çok açıklayıcıdır. Ben şahsen takip ettiğim en iyi blog olduğuna söz verebilirim. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://ruhunakitap.blogspot.com/
   4) Kitaplarım : 2010'dan beri yayın yapan uzman blogger Settie kitap hakkında istediğiniz her türlü yayını yapıyor. Fazla söz söyleyemem çünkü yeni keşfettiğim bir blog. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://kitapardindan.blogspot.com/
   5) Bugünün Notu : Yine yeni yeni tanıdığım bloglardan olduğundan yorumlama size düşer. Kitap, film, dizi, müzik, haberler, sağlık ve yemek konusunda yayınlar yapıyor. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : https://bugununnotu.blogspot.com/
   Son olarak çekilişe katılmanızı çok isterim. Sosyal medyadan veya mailden bana ulaşabilir ve yetişdirdiğiniz bitkinin veya ilginç bir bitkinin fotoğrafını göndererek etkinliğe katılabilirsiniz.  Bol katılımlı etkinlikler dilerim, bu arada İrem Can'ın etkinliğine de katılmak için buraya tıklayabilirsiniz :)
   Bugünluk bu kadar.Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

8 Yorumlar

  1. Merhaba güzel insan deepte gördüm ziyaretine geldim 😊 nevbahar arkadaşımı takip ediyorum diğerlerine de bakayım 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Etkinliğimize katılmanızdan onur duyarım :)

      Sil
  2. homur mu duymadım bakarııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de yeni öğrendim. Bu arada etkinliğe katılırsanız çok memnun olurum.

      Sil
    2. gönderdim kuuuuuu :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Vaaay harika bloglar özellikle homur :)

    YanıtlaSil
  4. Evet Homur harika bir blog. Bu arada etkinliğe katılırsanız çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil