Önerdiğim Bloglar #5

   Farklı blogları tanıttığım öneri serisi bugün beşinci yayını ile karşınızda.
   1) Jelena Kokic : Hatırlayanlar olursa öneri serisinin ilk yayınında Amra Softic adlı bir blogger tanıtmıştım. Yine yabanbı bir blogger olan Jelena Kokic'de benzeri bir biçimde yorum yapmıştı ve ben de bugün Jelena Kokic adlı bloggerı tanıtma kararı aldım. Make Your Perfect Style (Amra Softic) adlı blog ile aynı işlevlere sahip bir blog. Yazılarını "I Fashion Lover" adlı başlık altında toplamaktadır. Bazen bilgilendirmei bazen makyaj ve güzellik, bazen de değişim hakkında yazılar yazıyor. Yazıları türkçe olarak çevirebilirsiniz. Çünkü bu yazıları Hırvatça dilinde yazmaktadır. Bu blog hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayabilirsiniz. Veya aşağıdaki link ile arama yapabilirsiniz. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : http://www.jfashionlover.com/
   2)  Hızlı Adam : Bu blog kişi veya markaların daha fazla para kazanmasını ve pazarlama ağırlıklı bir blog sayfasıdır. Çoğunuz biliyor olabilir çünkü en iyi bloglar listesinde.  Ayrıca "Röportajlar" kategorisinde olan Emre Tonguç, İhsan Yazarlı gibi isimler ile röportajları var. Bu bloga bakmak istiyorsanız buraya tıklayınız veya aşağıdaki linkten aratabilirsiniz. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://www.hizliadam.com/
   3) Ephendy Fısıldıyor : Bilmeniz gereken ve çoğunuzun bildiği, benim de bildiğim bloglar arasında. Yazarın adı Murat Akekmekçi'dir. Bu blogu kişisel blog olarak kurmuştur ve bence en iyi bloglar listesine de girebilir. Bu bloga bakmak istiyorsanız buraya tıklayınız. Veya aşağıdaki linkten aratabilirsiniz. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://www.istanbulefendisi.com/
   4) Meczup Yazar : Oldukça iyi bir blog. Ben yeni keşiflerimden olduğu için pek bilmesemde bilenler çok iyi olduğunu söylüyorlar. Konusu kişisel blog sayfasıdır. Bu bloga bakmak için buraya tıklayınız. Veya aşağıdaki linkten aratabilirsiniz. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://meczupyazar.blogspot.com/
   5) Diaryofmeri : Alışveriş, hediyeler, kore dizileri, Meri'nin sevdikleri ve mutfak adlı kategoriler ile bizlere yayınlar yapıyor. Bu bloga bakmak için buraya tıklayınız. Veya aşağıdaki linkten aratabilirsiniz. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://diaryofmeri.blogspot.com/
Bugünluk bu kadar.Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilir. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

12 Yorumlar

  1. Kalemine sağlık, keşife çıkayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Önerilerinizi bekliyorum :D

      Sil
  2. ayyyy meriii pek severim çoktandır yazar o da, diğerleri de ivit deee dur ilk olana bakayım yabancıyaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Önerilerinizi beklerim :)

      Sil
  3. Kim olduğunuzu bilmiyorum ama kesinlikle henüz olmayanlar için ünlü bir blogcusunuz.

    YanıtlaSil
  4. Buraya nasıl geldiğimi bile anlamadım, ancak bu gönderinin iyi olduğunu düşündüm.

    YanıtlaSil
  5. Ben de bunun mükemmel bir web sitesi olduğuna inanıyorum. Tekrar tekrar ziyaret etmeyi planladım.

    YanıtlaSil
  6. Ne heyecan verici bir yazı, bazı mükemmel noktalara dikkat çektin saol.

    YanıtlaSil