Önerdiğim Bloglar #11

   Tekrardan Herkese Merhaba, bugün yeni bir önerdiğim bloglar yayını ile karşınızdayım...
   1) Beğendim Paylaştım : Makyaj, cilt bakımı, saç bakımı, tırnak bakımı ve hayata dair konularda bilgi veren bir kişisel blogtur. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : https://www.begendimpaylastim.com/
   2) Ahu Kız Almanya'dan Bildiriyor : Ahu Kader'in yazarı olduğu bir blog. Bilmediğim bir blog olsa da bu blog şu an 8 yaşında. Kişisel blog, zaten çoğunuzun bildiği bir blog olduğunu düşünüyorum, çünkü blog çok iyi. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : http://www.ahukader.de/
   3) Ayna Hikayesi : Aslında şu ana kadar paylaştığım çoğu blog gibi yeni öğrendiğim bir blog. Aranızdan bilenler vardır, Aytül Örcün'ün yeni öğrensem de muhteşem olan blogunu. Kişisel blog ve bu blog 2 yaşında. Ayrıca kedisi Aden de çok tatlı. Oldukça sevilen bu bloga bakmayı unutmayın. Kesinlikle bakılmalı...
  Link : https://aynahikayesi.blogspot.com/
   4) Öneri Makinesi : Bir öneri yayınına öneri makinesi blogu olmazsa olmazdı. Dinlenesi, gidilesi, izlenesi ve okunulası kategorilerinde yayınlar yapmaktadır. Zaten çoğumuz bu blogu biliyoruz. Kesinlikle bakılmalı...
   Link : http://onerimakinesi.blogspot.com/
   5) Levla'nın Not Defteri : Bu blogu ben fazla yorumlayamam çünkü daha yarım saat önce öğrendiğim bir blog. Edebiyat konuları üzerine yazmaktadır. Kesinlikle bakılmalı...
   Link : http://www.levlaninnotdefteri.com/
Etkinliğe katılmalı unutmayın! Benim Bitkim Etkinliği için buraya tıklayın.
   Bugünluk bu kadar.Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

9 Yorumlar

  1. Tam takibe gelirken böyle bir yazıyla karşılaşmak mutlu etti beni, ne tatlısın çok teşekkür ederim :).

    Çevre hakkındaki yazılarını da hemen okumaya başlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, önerdiğin bir blog olursa önerilerini bekliyorum :)

      Sil
  2. Aa yazınızda bloğuma görünce çok şaşırdım ve sevindim. Açıkçası istatistiklere göz atarken merak edip tıklayınca tesadüfen geldim bloğunuza. Benim için harika bir sürpriz oldu. Çok teşekkürler, bu hoş tesadüfle tanışmamıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blogunuz harika. Ayrıca kediniz de çok tatlı :)

      Sil
  3. Blogları tanımak ve keşfetmek için bu yayınlar oldukça faydalı oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bloglar gerçekten, paylaştığınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Yeni görmüş oldum, keşke daha önce görseydim. çok sevindim, umarım inceleme fırsatın olmuştur. :) kucak dolusu sevgiler sana.

    YanıtlaSil