Denizanası Gölü

   Pasifik'in ortasında 250 adadan oluşan Palau’da 21 bin insan ve sayılamayacak kadar çok denizanası yaşıyor. Turizm ve balıkçılık ile geçimini sağlayan ülkenin en büyük özelliği, içi denizanalarıyla dolu, yaklaşık 60 dönüm büyüklüğünde dev bir tuzlu su gölüne sahip olmasıdır.
   Eil Malk adası üzerinde bulunan bu göl denizanası gölü olarak biliniyor. O kadar çok denizanası var ki adeta su görünmüyor.
   Öyle ki bazı fotoğraflarda denizanasına çok yakın duranlar hatta ellerini uzatanlar da var.
   Sanırım ben o an orada bayılabilirdim. Ayrıca sadece ben değil çoğu kişinin bayılacağından da eminim. Araştırmalarıma göre buraya girme şansınızın olması için çok iyi yüzme bilmelisiniz. Nasıl olsa yüzdüğünüz yerde suyu bile düzgünce göremiyorsunuz.
   Bu suya girerken çocuk olmanız fark etmeyebiliyor. Hatta bazı fotoğraflarda çocuklar bile var.
   Son olarak her hafta pazartesi, çarşamba ve cumartesi günleri yaptığım öneri serisinin çarşamba ve cumartesi yayınını yayımlayamadım. Çünkü yeni blog ile uğraşırken bazı yayınları kaçırdım. Bu yüzden bugün itibari ile eskiden yaptığım gibi program ile yayın yapağım. Görüşmek üzere...

     Beni Takip Edin :)

10 Yorumlar

  1. Görsel olarak mükemmel olsa da benim o göle girmem çok zor değil imkansız :)))

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde Avşa adasına gittim. O kadar çok deniz anası vardı ki. Asla denize giremedim. Ben sahilde masum masum otururken küçük çocuklar ellerine deniz anası alıyorlardı. Dedim yuh. Sanırım deniz anası gölüne de giremezdim. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Evet, Avşa Adası'nı duymuştum. Özellikle 2015 yılında deniz analarının çoğaldığını duymuştum. Deniz anası almak değil, binlere deniz anasının içinde yüzen çocuklar var. Yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. vay canına , görsellerden bile tırstım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bizler okurken tırsıyoruz ancak orada yüzenler de var. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil