Önerdiğim Bloglar #4

   1 hafta önce başladığım öneri serime bugün yeni 5 blog ekleyeceğim.
   1) Yenilenme Projesi : "Her yeni gün, hayatını değiştirmek için yeni bir fırsattır." Bu söz 63 etiketli yayının özü olmuştur. Yeni tanıdığımdan fazla söz bana düşmez ancak bu blogu bilenler zaten bu blogun güzelliğini bilir. Kısaca konusu kişisel gelişim, meditasyon, kitap ve film üzerinedir. Kesinlikle bakmalısınız...
 Link : http://yenilenmeprojesi.blogspot.com/
   2) Yine Bir Gün Biz Böyle : Sanırım bugün yeni öğrendiğim yani tanıdığım blogları paylaşacağım...  Yine yeni öğrendiğim bir blog. Bazı yazılarını okudum, bazı yazılarına göz gezdirdim. Konu olarak kendi hayatından parçalar paylaşan bir blog sayfasıdır. Bence sizlere fikir verebilecek veya anı/yaşam hikayesi sevenleri 7/24 bu blogu okurken bulabileeğiniz bir blog. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : http://yinebirgunbizboyle.blogspot.com/
   3) Gel Bilgi Al : Uzun süredir karşılaştığım bir blog. Spor, kişisel macera ve bilgi üzerine 2015 yılında blogunu açtı. Fazla söz edemem. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://gelbilgial.blogspot.com/
  4) Kristal Kitap : Umarım hepimiz biliyoruzdur, çünkü bilmemek mümkün diyemem. Kitapları yorumluyor ve öneriyor. Her türlü kitabı bulabiliyorsunuz. Ben de öneri olarak öğrenmiştim. Kesinlikle bakılmalı...
 Link : https://kristalkitap.blogspot.com/
   5) Bodoslamadan Kitap : En kaliteli kitap bloglarına ismini yazdırmış bir blog. Ayrıca bu bloga kadar anlanında uzman olduğunu blogları oldu, ancak bu blogun alan adı kitaplardan anlamayan adam. Bakarsanız pişman olmayacaksınız. Unutmadan söylemek gerekir ki en eski tanıtacağım bloglardan olabilir yani şu anlık. Çünkü 2011'den beri bu blogun yazarı ve 2011'den beri blogger.
 Link : http://kitaplardananlamayanadam.blogspot.com/
   Bugünluk bu kadar.Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilir. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

7 Yorumlar

  1. Blogumu beğenmene çok sevindim:) insan kendi blogunu görünce çok çok iyi hissediyor:) Çok teşekkür ederim. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Beni takibe aldığını görünce blogunu bulmak için google'a gidip aradım ve buldum :) Bu yazında benim blogumu da tavsiye etmiş olman beni hem çok şaşırttı hem de çok sevindirdi. Gerçekten böyle düşünmene çok sevindim, yazılarım beğeniliyorsa ve okunuyorsa ne mutlu bana :) Ben de seni takibe alıyorum, sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Blog çevresinden maalesef uzun süre uzak kaldım, bu kadar geç farketmemi mazur görün lütfen:) Bu güzel listede bloguma da yer verdiğiniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil