Önerdiğim Bloglar #2

   Pazartesi günü ilk yayınını yaptığım blog öneri serisi bugün sizlere ikini defa sunuluyor... 
   1) Çalışma Saati : Bir önceki yayında İrem Can'ın blog sayfasını tanıtırken kısacık Çalışma Saatini sizlere tanıtmıştım. Çalışma Saati web sitesi her türlü işletmenin çalışma saatini sizlere sunuyor. Ayrıca üye olup kayıt yaparak para kazanabiliyorsunuz. Blog sayfasında yeni yapılan kayıtları veya yenilikleri yayınlıyorlar. Kesinlikle bakılmalı...
   Web Site Linki : https://www.calisma-saati.com/
   Blog Linki : https://calisma-saati.blogspot.com/
   2) Beyda'nın Kitaplığı : Kişisel, yaşam, bakım, makyaj, gezi ve kitap konuları üzerine yayın yaptığı blogu takip ettiğim en iyi bloglardan. Bloglardan seçmeler yapması blogunuz için iyi olabilir.Ayrıca bilgilendirici bloglardan olduğundan özellikle bakmalısınız. Kesinlikle bakılmalı...
   Link : https://beydaninkitapligi.blogspot.com/
   3) Esra Takım : Kitap ve bakım diyenler blogunuzu buldunuz diyebilirim. Blgilendirici bir şekilde yazılar yazılar. Ben de yeni takip edenlerden olduğumdan fazla söz söyleyemem ancak okuduklarım bana yeter deyip kesinlikle öneririm. Kesinlikle bakılmalı...
   Link : https://esratakim.blogspot.com/
   4) Rabia Serteli : Havadan Sudan başlığı altından yayınlar yapan Rabia Serteli, 2011 yılından beri blogger. Şu ana kadar 277 yayın yapmış olan uzman blogger Rabia Serteli'nin 278. yayınını merak içinde beklememek mümkün değil. Kesinlikle bakılmalı...
   Link : http://rabia-serteli.blogspot.com/
   5) Bir Yıldızın Hikayesi : "Sevdiğim Sözler" yayını ile blog dünyasına giren bu blog sayfasını çoğunluğunuz tanıyor olabilir. Yeni takipçisi olduğum bloglardan olduğundan fazla söz edemem.Birkaç yazısını okudum ve beğendim. Kesinlikle bakılmalı...
   Link : https://gunesebakarken.blogspot.com/
   Bu yayını iki gün geç yayınlamak zorunda kaldım. Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilir. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

12 Yorumlar

  1. Çok teşekkürler canım. Çok mutlu oldum tanıtımın için. Biri hariç diğerleri takip ettiğim bloglar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Ben de böylece yeni bloglar öğreniyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Aleyna'cığım. Beni mutlu ettin. Senin de yolun açık olsun. Başka güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. hepsi şekerleer :) sen de son yazıma bi bak amaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Önerilerin çok güzeller. yeni bloglar öğrendim sayende teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yeni bloglar öğrenmenize yardımcı olup, bu bloglara destek verebiliyorsam asıl ben teşekkür etmeliyim. Teşekkürler :)

      Sil
  6. O zaman bakalım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bir Yıldızın Hikayesi ve Beydanın Kitaplığı nitelikli blog olmalarının yanında yeni açılan blogları takip edip hem yalnız bırakmıyorlar hemde yorumlarla katkı sağlıyorlar. Kitaplara Kaçanlara da bunu yaptılar. Sağolsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sağ olsunlar. Destek verdikleri onlarca blog var.

      Sil