Dikkat! (Bilgilendirme Yazısıdır)

   Hepimizin bildiği üzere bu akşam farklı yerlerde farklı saatlerde kanlı ay gözükecektir. Benim olduğum yerde saat 23:23'te kanlı ay gözükecektir. Peki Kanlı Ay fotoğrafını çekebilir miyiz gibi sorulara yanıt almak istiyorsanız okumaya devam edebilirsiniz.
   Yerkürenin gölgesi, 1 saat  43 dakika boyunca Ay'ın görünün yüzünü tamamıyla örtecek ve Kanlı Ay adlı doğa olay meydana gelecektir. Ben fotoğraf çekmenizi tavsiye etmem, nedenini güneş tutulmasından olduğunu anladığınızı umuyorum. Ancak ben çekeceğim hiçbir şey olmaz diyorsanız siz bilirsiniz. Eğer dışarıdaysanız en son olduğunuz yeri en az üç yakınınıza söylemeniz gerekir, çünkü Kanlı Ay ile gelen deprem riski olduğunu söyleyen deprem bilimciler var ve her olasıya karşı yakınlarınız nerede olduğunuzu bilmelidir. Kanlı Ay olayı gerçekleştiği anki ısıya göre giyinmelisiniz.   
Kanlı Ay görmeniz dileğiyle, iyi geceler...

2 Yorumlar

  1. Güneş tutulmasında güneşe bakmak zararlı ama aya bakmak neden zararlı , o kısmı anlamadım :) Doğrusu iki saat boyunca teleskopla izledim ben. İnanılmaz bir manzaraydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır o anlamda değil. Bazı kaynaklar telefon ile fotoğraf çekilmemesi gerektiğini, bazı kaynaklar ise sorun olmayacağını yazıyordu. Ben de bilmeniz gerekir diye yazmak istedim. Yani bakmak değil sorun değil; telefon, fotoğraf makinesi ve benzeri araçlarla fotoğraf çekersek bazı araçlar bozulabiliyor bazen. Kısacası bakmak anlamında değil, çekmek anlamında. Düşüncenizi yazdığınız için teşekkür ederim. Daha detaylı araştırma yaparak yazıda hata var mı diye tekrar bakacağım. Tekrar teşekkür ederim.

      Sil