Çektiğim Kanlı Ay Fotoğrafları

   Bizi merak içinde bırakan Kanlı Ay, dün gece en uzun görünme süresine ulaştı; 1 saat 43 dakika. 
   Sizlere dün akşam bilgilendirme yayını yapmıştım ve fotoğraf çekmenin zararlı olduğunu söyleyenler ve söylemeyen kaynaklara ulaştığımı söylemiştim. Ancak ben de akşam fotoğraf çekmeye kalkıştım. Ne yazık ki ülkemizde hava şartları nedeniyle fotoğraf çekemeyenler olmuş ve bu gibi nedenlere benzer birçok fotoğraf çekememe mağduru kişiler var. Ben de bu yazıda ablamlarım ile çektiğim Kanlı Ay fotoğraflarını sizlere sunuyorum.
   Bu fotoğraf çok net olmasa da bazı kişilerin Kanlı Ay'ı biraz görmesini sağlayacaktır umarım.
 
 Sadece Kanlı Ay ile Mars karşı karşıya gelmiş bir fotoğraf. Bu fotoğrafta Kanlı Ay'ı görememiş olan birçok kişi için yeterli olabilecektir.
 

4 Yorumlar

  1. yaniiii neden kanlıııı kırmızı diye miiiii saol sayende gördük kii :)

    YanıtlaSil
  2. Dün kesinlikle çok güzeldi. Dün senin yazını okuduktan sonra saat 11 falandı sanırım gidip baktım ve kanlı ayı o zaman görebildim, bunun için teşekkür ediyorum :) Burada okumamış olsaydım kanlı ay bitti diyip bakmayacaktım '^-^
    Kanlı ayı gördükten sonra izlemeye, fotoğraf çekmeye falan daldım yorum yapamadım çok pardon '^-^ Çok güzel bir yazı ve çok güzel fotoğraflar, ellerine sağlık. Ben de çektiğim en güzel fotoğrafı bloguma koydum ama maalesef çok net olmadı.

    Sevgilerle ^-^

    YanıtlaSil