Aleyna Can Blogspot 1 Yaşında!!!

   30 Temmuz 2017'de blog tanıtım yazım ile blog dünyasına girdim. Blog konusunu çevre ve doğa üzerine kurdum, çünkü insanlar çevreyi bilmiyorlardı. Her gün geliştik ve bugün 1 yaşına girdik. Özellikle bu saatlerde yayınladım, çünkü bu da bu blogun doğum günü gibi ve çoğu insan doğum gününü akşam kutlar.
   Umarım videoyu beğenirsiniz. Bu videoyu indirmeden yapabilmeniz için bir web site var. Eğer siz de çeşitli konularda videolar yapmak isterseniz videonun sağ alt köşesindeki linke bakabilirsiniz.
   Yaptığım yayınlardan daha fazla gelmesini isterseniz yoruma yazabilirsiniz. Görüşmek üzere...
    Beni Takip Edin :)

11 Yorumlar

  1. Nice nice paylaşımlar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Videoda yakışmış hani :) nice nice senelere. keyifle yazman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Nice yıllara diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Blogunu öneri serimde paylaşacağım. :)

    YanıtlaSil
  5. ay bir yıl olmuş ha biz daha yeni tanıştık amaaa videonu da sevdim blogunu da seviyom zaten, değişik geliyor bana konuların o yüzden seviyoom, ireminki de öyle, hep burda ol kaybolmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir yıl önce bu blogu açtım. Ayrıca yeni açtığım Derdimiz Kitap bloguma da beklerim :) https://derdimizkitap.blogspot.com/

      Sil