#benimbitkim Huriye Koç Çolak (She Is The Man)

       ("Resimde hem orkidem hem limonum görünüyor. Ama aslında limonumu göstermek istiyorum çünkü ben onu çekirdekten büyüttüm. :) )
   2018 Ağustos ayının 17'sinde gönderdiği bitkilerini benden başka beğenmeyen var mı? Bu arada orkide solda, limon ağacı ise sağ taraftadır. Huriye Koç Çolak Hanım aslında özellikle limon ağacını göstermek istemektedir, çünkü oldukça zor olsa da o limon ağacını çekirdekten büyütmüştür.
   Etkinliğe katıldığı için Huriye Hanıma çok teşekkür ederim. Ayrıca bir bitkiyi çekirdekten büyütmek oldukça ilgi,yetenek ve tecrübe gerektirir. Ben ne kadar ilgi ile büyütmeye çalışsam ve kaçıncı bitkiyi yetiştirmeye çalışsam da yeteneğim olmadığından iki hafta geçmeden soluyorlar.
   Peki She Is The Man blogu nedir?
   27 Aralık 2010 yılında ilk yazısını yazmış ancak blogunu 26 Aralık 2010 tarihinde oluşturmuştur. İlk yayınının adı Yaşamaya Çalışıyoruz'dur (ilk yayının linkini aşağıya koyacağım). Blogunun türü kişisel blogtur. Toplam olarak 2012 yılında en çok yayınını yapmıştır (185).
   Bu blogta en sevdiğim yazısı Pazartesileri Hiç Sevmem oldu. Neden mi? Ben de pazartesi sevmem. Okulun ilk günü diye değil, bence insanlar pazartesileri bir garip geliyor bana :) Ayrıca buraya tıklayarak o yazıya ulaşabilirsiniz. Tamam gerçeği söylüyorum; Pazartesileri çok sıkıcı geçtiği için sevmiyorum :)
   Peki Sizlere Hangi 2 Yazıyı Öneririm?
1) Kargo firmaları ile imtihanım... : Gerçekten sevdiğim bir yazı. Okurken son kargocunun error verecek sözleri beyin yakıcı :)
2) Mim: Çocukluk anım... : İlk yalanlar, iç yanmalar... En güzel yazılarından biri. Zaten bilen bilir.
   Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca yarım saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : http://applesodaa.blogspot.com/

5 Yorumlar

  1. Teşekkür ederim :) Ben de ailemle biber yetiştirmiştim ancak zamanla kurudu.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşımız gerçekten çok emek vermiş, çok hoş görünüyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çekirdekten büyütmek bitkinin en zor yetişme evresidir bence. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim. Bir de blogumu tanıtmışsın süpersin. Kalp, kalp, kalp... :)

    YanıtlaSil