#benimbitkim Deep Tone (Sade ve Derin)

("Bir kitaplık bir de bitki fotosuuuu :)")
   Etkinlik katılımınında en çok katkısı bulunan bloglardandır. 2018 Ağustos'un 15'inde gönderdiği bitki fotoğrafı ile etkinliğimize katılmıştır. Ayrıca bir yazar olduğundan kitaplarını okumayı unutmayın. D&R'den kitaplarını bulabilirsiniz :)
   Etkinliğe katıldığı ve etkinliği duyurduğu için çok ama çok teşekkür ederim. Ayrıca geçen günlerde biten ablam İrem Can'ın yaptığı kitaplık etkinliğine katıldığı ve duyurduğu için tekrar teşekkür ederiz.
   Bitki büyütmek çok zor iştir. Ben saatlerce bitki yetiştirmekle ilgili yazı okusam da iki haftaya kalmaz soluyor ancak bir çiçek daha kurumadı. Umarım kurumdan büyür :)
   Peki Sade ve Derin blogu Nedir?
   21 Ocak 2014 Salı günü ilk yazısı olan "Sade ve Derin Deep Tone" yazısını yayınlamıştır. Blog türü kişiseldir ve Deep Tone bir yazardır ki bunu yukarıda belirtmiştim. Toplam olarak 2018 yılında en fazla yazısını yazmıştır (210 yazı). En sevdiğim yazı diyemem çünkü bütün yazılarını seviyorum. Yani bütün yazıları öneririm :) Ancak yine de iki yazı önereceğim :)
   Peki 2 Yazı Önersem...
   1) Kolye  : Tek kelime; Muhteşem...
   2) Lost In Space : Zaten sevdiğim bir blog, sevdiğim ve izlediğim bir filmi paylaşırsa yazmama imkanım yoktur :)
   Bu yazı buraya kadar. Aşağıda blog linkini bulabilirsiniz. Ayrıca bir saat sonra tekrar yayın var. Görüşmek üzere...
 Blog Linki : http://sadevederin.blogspot.com/

14 Yorumlar

  1. Domates mi o? Çok güzel görünüyor 😍

    YanıtlaSil
  2. Yaa deep güzel domates yetiştirmiş 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi çok güzel. Ayrıca kitapları da güzel. Okumadıysan tavsiye ederim, ben de okumadım ancak güzel olduğunu tahmin ediyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. heeey en son dün gece bakmıştııım. süre bitti yaa yakında gelir diyodum yazıııı, gece dizi izledim, kore dizisiii, şimdi uyandım ve yazmışsıın cicişkoooooo :) gelcam yineeee, keyifli yazılar fotolar geliyo deseneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kore dizilerine bayılıyorum. K-Pop çok güzel bir de. Teşekkür ederim, yarın yazıların devamı gelecek :)

      Sil
    2. ayy ben de bugünlerde, whats wrong with secretary kim? ile your honor adlı devam edeni dizileri izliyom. ikisi de şeker :)

      Sil
    3. Hemem izleyemeye başlıyorum :)

      Sil
  4. kitap tohumlarınıııı ve domates tohumlarınııııı almıştım işteeeee beyçeye diktim kitap çıktııııı domates deee ikisini de kahvaltıda yiyooom hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel. Bu arada yakın zamanda Yani ile Sade ve Derin kitabını alacağım :)

      Sil
  5. Domates ve kitaplar... İkiside vazgeçilmezlerden.:)

    YanıtlaSil