Önerdiğim Bloglar #13

   Herkese yeniden merhaba.... :)
   1) My Destiny : Uzun zamandır blogunda yazı yazmasa da ben önceki yazılarını okumayı çok seviyorum; Emanet Kitap Verme Sorunsalı yazısını kesinlikle okumalısınız ve; Kesinlikle bakılmalı....
 Link İçin Buraya Tıkla
   2) Melci : Her yazısını ayrı sevdiğim bir blog olan Melci zaten birçoğumuzun bildiği bir blog. Kesinlikle ve kesinlikle bakılması gereken bir blog. Kesinlikle bakılmalı...
 Link İçin Buraya Tıkla
   3) Geçmiş Bahar Mimozası : Bu yıl Haziran ayı açtı blogunu. Ben yeni keşfettim doğrusu ancak yazılarını çok beğendim. Siz de yazılarını okumalısınız. Kesinlikle bakılmalı...
 Link İçin Buraya Tıkla
   4) In My Blue Castle : Yeni keşfettiğim bir blog olduğundan fazla bir yorum yapamam. Ancak son yazısını okudum ve çok beğendim kesinlikle bakmalısınız. Kesinlikle bakılmalı...
 Link İçin Buraya Tıkla
   5) Aylak Editör : Ve yine yeni keşfettiğim bir blog. Son yazısı olan "Bir Tweet Okudum; Hayatım Değişti" yazısı benimde gerçekten hayatımı değiştirdi. Yazıdaki tweet atan kişilerin şimdi sanatçı olarak anılması gerçekten üzücü. Kesinlikle bakılmalı...
 Link İçin Buraya Tıkla
   Bugünlük bu kadar. Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Görüşmek üzere...
 İletişim İçin : aleynacan05@hotmail.com

11 Yorumlar

  1. merhaba canım benim bloğun çok güzel olmuş böyle bayıldım ellerine sağlık :) arada yeni dostlar varmış bir çaylarını içmeye gideriz bizde :) sevgiler canım benim ...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de takibimde olan değerli bloglar.

    YanıtlaSil
  3. Aleyna yerim ama senii tesadüfen gördüm yazdıgını çok mutlu oldum cok tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Öneriler için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Az ama öz bir liste..Bence çoğaltılabilir,bizler için de bilgilendirici olabilir ..

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Çok geç farkettim kusura bakmayın. Aylak Editör'den bahsettiğiniz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil