Önerdiğim Çevre Belgeselleri #1

   Çoğu kişinin seyrederken uyudum dediği belgeseller... Peki bu belgeseller belki insan eylemi sonucu hayvana zarar vermeyi durdurmaya çalışan bir belgesel ise...
   1) Nature or Nuture: Trom diye de biliniyor bu belgesel. Ben izlerken son sözü çok sevdim. İngilizce olduğundan alt yazılı bir video linki vermek istedim.
 Buraya Tıklayarak Belgesele Gidebilirsin :)
   2) Home : Bu belgesel bir buçuk saat sürüyor. Yani boş zamanınızda izlemenizi tavsiye ederim. Konusu 4 milyar yaşında ki gezegende, sadece 200 bin yıldır yaşam sürdüren insanların bu harika yaşam döngüsünü nasıl mahvettiğini anlatıyor. Orijinal belgesel İngilizce olsa da izleyeceğiniz video türkçe dublajlı. İyi seyirler...
 Buraya Tıklayarak Belgesele Gidebilirsin :)
   3) Dünyayı Kirletenler : TRT Belgesel'den bir video. Aslında BBC belgesellerini seyretsem de tesadüfen bu belgesel ile karşılaşmıştım internette. Video 1:30'da başlıyor. Yani biraz geç kalıyor ekran. Ben sevdim aslında. Gerçekten dünyayı kirletenler konulu. Bu arada bu video yarım saat sürüyor. Keyifli seyirler dilerim...
 Buraya Tıklayarak Belgesele Gidebilirsin :)
   4) Küresel Isınma : National Geographic'nin bir belgeseli. Ben çok ama çok sevsem de izlediğimde buna neden olan insanlara daha çok kızıyorum. Siz de izlerseniz küresel ısınma hakkında daha çok bilgiye sahip olabilirsiniz. Unutmadan söylemeliyim ki bu video da 47 dakika sürüyor. Yani izlemek isterseniz kendinize ayırdığınız bir saatinizi bu belgesele ayırmanız gerek. Mutlu seyirler...
 Buraya Tıklayarak Belgesele Gidebilirsin :)
   5) 6/A Sınıfı; En İyi Çevre Belgeseli : Beni konusunun sonuçlarını saymazsak en çok sevindiren belgesel oldu. Bu belgeseli ismini söylemek istemediğim bir vakıf okulunun 6/A sınıfının öğrencileri yapmış. Ben bunun için çok sevindim, yani benim gibi öğrencilerin bu yaşta böyle davranışlarda bulunmaları bence çok güzel. Ben de yeni öğrendim bu belgeseli. Bazıları en iyi belgesel mi diyor? Bence en güzel belgesel çünkü okumuş insan dediğimiz kişilerin bile yapamadıklarını yapmışlar. Ayrıca bu videoyu 6/A sınıfı 5 Haziran Dünya Çevre Günü için hazırlamışlar. Bence 4 dakika süren bu videoyu herkes izlemeli.
 Buraya Tıkayarak Belgesele Gidebilirsin :)
   Bugünluk bu kadar. Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)
    Beni Takip Edin :)

2 Yorumlar

  1. Belgesel seyretmeye bayılırımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum. BBC belgesellerini izlemeden geçmem :)

      Sil