Güzel Bir Hareket

   Benim anlatmak isterdim ancak benden daha iyi anlatmış bir blogger; Mermaid'in Yolculuğu. Yeni haberim oldu bu güzel durumdan. Bakalım aramızdan kaç kişi biliyor bu güzel paylaşımı?
   10 Milyon izlenme hak ediyor bu güzel paylaşım, bu güzel video. Bence ben çok konuştum, şimdi engeller konuşsun :)
   Mermaid Yolculuğu için buraya tıklayınız :)
   Engelliler İçin Uyarlanmış Şarkı Adı : Duvar
   Şarkının Orijinal Adı : Another Brick in the Wall
Etkinliğe katılmalı unutmayın! Benim Bitkim Etkinliği için buraya tıklayın.
   Bugünluk bu kadar. Eğer önerdiğiniz veya yayınlamak istediğiniz bir blogunuz varsa yorumlara yazabilir veya e-posta yolu ile bana iletebilirsiniz. Görüşmek üzere... :)

20 Yorumlar

  1. Evet biliyorum hatta bizim güzel insan deep bu konuyla ilgili güzel bir farkındalık yaptı bizlerde elimizden geldiğince paylaştık bu güzel olayı sende görmek çok güzel oldu gerçekten emeğine sağlık canım benim 😊❤ sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında diğer blogum olan Derdimiz Kitap'ta da paylaşacaktım ancak geç olduğundan yarın paylaşmak daha iyi olur diye düşündüm :)

      Sil
    2. Bu arada söylemeyi unuttum; İyi akşamlar :)

      Sil
  2. Hallo Liana, ich war in Deutschland, es ist ein schönes Land. Danke :)

    YanıtlaSil
  3. Dikkat çekici bir video projesi.

    "Engelliler" diye sınıflamamız bile doğru değil aslında. Biriz ve hep beraberiz; yani öyle olmalıyız. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğru söylüyorsunuz. :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Farkındayız, farkındalığı artırmalıyız.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir proje olmuş.Farkında olmalıyız..

    YanıtlaSil
  6. Engelliler için yazılışı merak ettim bir bakayim

    YanıtlaSil
  7. merhabalar inşallah uzun ömürlü sitelerden olursunuz sitenizi çok beğendim ^_^

    YanıtlaSil